cs@cs.ucy.ac.cy | +357-22-892700

| | | | MyCS Portal |

Ακαδημαϊκό Προσωπικό

Επαφή

Γεωργίου Χρύσης
Θέση:
Καθηγητής και Πρόεδρος Τμήματος
Διεύθυνση
Γραφείο:,

Τμήμα Πληροφορικής,

Πανεπιστήμιο Κύπρου,

Λεωφόρος Πανεπιστημίου 1
Αγλαντζιά
Λευκωσία
2109
ΚΥΠΡΟΣ

Τηλέφωνο
(+357) 22892745
Φαξ
(+357) 22892701
Κινητό
chryssis-AT-ucy.ac.cy
Ιστότοπος

Διάφορες Πληροφορίες

Ph.D., University of Connecticut, USA, 2003
Καθηγητής. Βασικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κύπρου (Πτυχίο Μαθηματικών, 1998). Μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Connecticut, ΗΠΑ (M.Sc., 2002 και Ph.D., 2003, Computer Science and Engineering). Έχει δημοσιεύσει πέραν των 115 άρθρων σε κορυφαία περιοδικά και πρακτικά διεθνών συνεδρίων και έχει συγγράψει δύο βιβλία σε θέματα Κατανεμημένου Συνεταιριστικού Υπολογισμού. Τον Αύγουστο του 2021 συν-έκδωσε ένα βιβλίο στις Αρχές των Συστημάτων Blockchains. Υπηρέτησε σε Τεχνικές Επιτροπές (Program Committees) κορυφαίων συνεδρίων Κατανεμημένου Υπολογισμού και στις Επιτροπές Παρακολούθησης (Steering Committees) του EATCS DISC (2008-2010, 2010-2012) και ACM PODC (2013-2015). Για την τριετία 2021-2024 διετέλεσε Πρόεδρος (Chair) της Επιτροπής Παρακολούθησης του ACM PODC. Το 2015 διετέλεσε Γενικός Πρόεδρος (General Chair) του Συνεδρίου PODC 2015, το 2017 διετέλεσε συν-Προέδρος (co-Chair) της Τεχνικής Επιτροπής (Program Committee) του Self-Stabilization Track του SSS 2017, και τα έτη 2018, 2019, 2021 και 2022 συνδιοργάνωσε το workshop ApPLIED. Το 2020 διετέλεσε συν-Πρόεδρος της Τεχνικής Επιτροπής του NETYS 2020 και το 2023 συν-Πρόεδρος του Algorithms and Theory Track του Euro-Par 2023. Από τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι τον Δεκέμβριο του 2023 διετέλεσε Συντάκτης (Editor) του επιστημονικού περιοδικού Information Processing Letters. Η ερευνητική δραστηριότητα του Δρ. Γεωργίου έχει χρηματοδοτηθεί από το Πανεπιστήμιο Κύπρου, το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα, Παράλληλος και Κατανεμημένος Υπολογισμός, Ανοχή Σφαλμάτων και Αξιοπιστία, Σχεδιασμός Αλγοριθμικών Μηχανισμών, και Μηχανική Μάθηση.